seni seviorom
دستان تو گرم ترین حصار دنیاست...
کاش منم مثل تو مهو گرفتن اتو بودم :)
دلم برات تنگ شده:)
به نظر منـــ اونیــــ که دارهـ با تنهاییشـــ حالـــ میکنهـــ یعنیـــ دارهــ تو دلشــ یا یکیـــ زندگیـــ میکنهــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
یه وقتایـــــــــــــــــــ یه چیزاییــــــــــــ از یه کساییــــــــ میشنویـــــــــــــ کهــــــــــــــــــــ دوس داریــــــ یه جوراییــــ از کنارشونــــ بریـــــ
خیلی بدهـــــــــــ واسه فراموشیــــــــــــ بریـــــ با غریبهـــ همــ اغوشـــــ شیـــــ
شـــنیــــدنـــــ بعـــــــــــضی اسمـــ هـــا حــــــــــتــــــــــیـــــــــــــ خـــــــاطـــــــــــراتـــــــــــ یهـــــــــــ الــــــزایـــــــمریــــ رو بر مـــیگـــردونــهــــــــ
کاشــــــــــــــــــــــــــــــــــ دوســــــــــــــــــــــــــــمــــــــــــــــــــــ داشتیــــــــــ
منــ وتــــو همـــو میـــــخـواسیم امــــــــــــا بقیــــــ مارو کـــــنـــــار هـــــمـــ نخواســنــ
اینـــــ دستات مال منــ بود یهــ روزی گلهــ منـــــــــ;)
آخرين مطالب
ما را در سایت ilove you دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 39